De ce?Pentru ce?

Salut ! Deoarece afara e foArte cald si plictiseala e foarte mare m-am gandit sa mai scriu pe aici cate ceva.Se apropie scoala,teme,invatat,timp liber mai putin,cred ca stiti sentimentul.De ce invatamantul de la noi nu e la fel sau macar apropiat de cel din strainatate unde elevii nu sunt asa de "aglomerati" de atatea prostii pe care le invatam la scoala?Nu zic ca nu e utila, dar ce imi foloseste mie in viata teorema lu pitagora sau a lu dracu?:| Cand o sa ma angajez o sa ma intrebe cineva simbolurile chimice sau ce a scris mister Eminescu?:| De ce nu ne invata doar strictul necesar?Profii nu sunt vinovati ci o vaca de la ministerul educatiei pe nume Andronescu :)) .Nu cred ca sutele de ore de mate sau chimie etc ne fac bine .Eu unul m-am saturat dar cand ma gandesc ca mai am 4 ani... imi vine sa mor :D .De ce?Pentru ce toate acestea?

0 comentarii: