Facebook cumpara FriendFeed

Facebook, luni, a spus că a fost de acord să cumpere FriendFeed, un social-networking site-ul care vă permite

oamenilor schimb de informaţii şi fişiere media de pe Web în timp real.

Companiile, atât private, nu divulga punct de vedere financiar din afacere. Facebook FriendFeed şi deja a avut o relaţie în care utilizatorii Facebook putea accesa FriendFeed lor în aplicare de la Facebook profiluri.

FriendFeed a fost fondată în 2007 de patru foşti angajaţi Google, inclusiv Paul Buchheit, de inginer în spatele Gmail şi Google creator de-acum infamantul "Nu fi rău" motto-ul; şi BRET Taylor, fostul manager de produs grup care a lansat Google Maps.

Cele doua companii au o misiune comună în care le permite oamenilor de a interacţiona pe Web prin schimbul de informaţii - inclusiv link-uri, fotografii şi înregistrări video - pentru discuţii între un grup de prieteni online. Facebook are de capabilităţi de FriendFeed dar nu se limitează la acestea, astfel că este neclar, exact aşa cum cele două servicii vor fi integrate.

Întrebat în cadrul unui interviu luni ce capabilităţi FriendFeed va aduce la Facebook pe care nu le au deja, nici una, nici Buchheit Mike Schroepfer, Facebook's Vice President of Engineering, ar putea oferi un răspuns.

De fapt, a spus că a fost atât de companii se suprapun în comun caracteristici şi idei pentru modul în care oamenii ar trebui să comunice şi să partajeze informaţii cu caracter personal cu prieteni care stimulat de fuziune.

"Aceasta nu este o nişă de umplere pentru noi," a spus Schroepfer. "Este vorba despre noi care vin împreună pentru a lucra împreună, pe viziune pentru a ajuta oamenii să împărtăşi şi comunica pe Internet, şi de a partaja lor personale de identitate şi a comunităţii în care acestea să comunice cu oamenii din întreaga lume."

El a adăugat că Facebook are, de asemenea, un mare respect pentru echipa din spatele FriendFeed şi a vrut să le aducem la bord.

Buchheit spus că, în timp ce cele două companii au început din locuri diferite, ca produsele lor a evoluat, de echipa FriendFeed realizat acolo a fost "o mare oportunitate pentru noi de a aduce tot ceea ce ne-am învăţat cu Facebook FriendFeed la comunitate."

Într-adevăr, Facebook nu au avut amploarea în timp real, în comun activităţi de când a început pe care le are acum, a spus şi Schroepfer companiilor ingineri sunt "longtime prieteni si admiratori", care a împrumutat de la fiecare alte caracteristici.

FriendFeed de 12 de angajati se va muta de la sediul central al companiei din Mountain View, California, la Palo Alto Facebook's sediu, dar site-ul va continua să funcţioneze, ca de obicei, până la companii decide pe un termen lung plan de integrare, în funcţie de companii.

Chiar se fac bani pe
net?Da,este posibil! Intra si tu pe CASTIGAPENET




0 comentarii: